Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

χειροποιητα εργαλεια κηπου

Είχε προηγηθεί η συντριβή του ουκρανικού αεροσκάφους «Γιάκοβλεφ» στα Πιέρια όρη και η Πολεμική Αεροπορία επί τέσσερις μέρες αναζητούσε τα συντρίμμια, όμως μία ώρα πριν αυτά εντοπιστούν, χάνουν τη ζωή τους πέντε εμπειρότατοι αξιωματικοί.


χειροποιητα εργαλεια κηπου

κεφαλαιακή διάρθρωση της επιχείρησης

Το C-130 πήγαινε στην Τανάγρα για να παραλάβει καταδρομείς, οι οποίοι θα συμμετείχαν στις έρευνες για τον εντοπισμό του «Γιάκοβλεφ». Ο κυβερνήτης του «Hercules» αντισμήναρχος Γ. Παπαγιαννόπουλος ήταν από τους πλέον έμπειρους πιλότους της ΠΑ με χιλιάδες ώρες πτήσης στο ενεργητικό του.


Ο πιλότος του μοιραίου C-130, πέντε μόλις λεπτά μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας, πέταγε στο ίδιο ύψος και στην ίδια πορεία χωρίς να χρησιμοποιεί τα όργανά του αλλά μόνο την οπτική επαφή που είχε με την περιοχή.


Δύο άλλα C-130 είχαν περάσει πριν από λίγα λεπτά από την ίδια περιοχή χωρίς προβλήματα. Οι καιρικές συνθήκες όμως για τα άλλα δύο C-130 ήταν διαφορετικές και οι πιλότοι τους δεν είχαν κατά τη διάρκεια της πορείας τους ούτε ομίχλη ούτε πλάγιους ανέμους ούτε πυκνή νέφωση.


Το C-130 είχε απογειωθεί στις 9.10 π. μ. από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας με πενταμελές πλήρωμα που το αποτελούσαν οι κυβερνήτης αντισμήναρχος Γ. Παπαγιαννόπουλος, συγκυβερνήτης επισμηναγός Π. Γκολφινόπουλος, ιπτάμενος μηχανικός ανθυπασπιστής Π. Αλεξίου, και ναυτίλοι οι Αντισμήναρχοι Θ. Γεωργακόπουλος και Σ. Μουτσάτσος.


Πετούσε σε ύψος 900 μέτρων, επιδιώκοντας να κερδίσει χρόνο ώστε να βρίσκεται έγκαιρα στο αεροδρόμιο της Τανάγρας, όμως λόγω των νεφώσεων δεν είδε το βουνό που έχει υψόμετρο 940 μέτρα και προσέκρουσε με την κοιλιά στην κορυφή.


Τα συντρίμμια του C-130 διασκορπίστηκαν σε απόσταση 800 μέτρων και προεκλήθη φωτιά.



μαρία ηλιάκη κιλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου